• Nauka ścisła i jej rodzajeNauka ścisła i jej rodzaje
    We współczesnym świecie bardzo często można spotkać się z takim pojęciem jak nauka ścisła. Jednak, wiele osób do końca nie zdaje sobie sprawy i nie posiada wystarczających informacji, aby zdefiniować …
  • Rankingi uczelni wyższychRankingi uczelni wyższych
    Dzisiaj samo studiowanie nie daje praktycznie żadnej pewności co do przyszłości swojego zawodowego życia. Dlatego osoby decydujące się na składanie papierów na wyjątkowo wymagające uczelnie coraz częściej chcą mieć pewność, …
  • Zdobywanie wiedzy medycznejZdobywanie wiedzy medycznej
    Wiedza medyczna to bardzo trudna dziedzina którą czasami trzeba studiować wiele lat. Jeśli ktoś ma zamiłowanie od lat dziecinnych wówczas może już wybrać szkołę średnią o takim profilu. Medycyna dzieli …

Charaktery nauczycieli

Niektóre dzieci budząc się rano są ogromne przerażone kolejnym spotkaniem ze znienawidzonym nauczycielem. Niestety to, że dziecko nie lubi danego belfra nie jest wcale dziwne. Po prostu wiele osób w ogóle do zadania nauki innych się nie nadaje sprawiając wrażenie, że system nauki oparty jest na ludziach, którzy zamiast uczyć chcą się znęcać nad biednymi dziećmi. Nie jest to jednak do końca prawda. Faktycznie często zdarza się, że dzieci mają nawet lękowe zaburzenia osobowości, ale głównie wynika to z niewiedzy przeciętnego nauczyciela, który myśli, że wszystko jest w porządku. Brak rozwoju w tej dziedzinie powoduje ogromny stres z dwóch stron. Nauczyciel nie czuje się komfortowo w sali przepełnionej wystraszonymi uczniami, a uczeń nie czuje się komfortowo w sali z groźnym nauczycielem. Problemy z czasem się zazębiają i niestety o efektywności raczej mówić nie można. Symbioza niestety rzadko występuje w relacji nauczyciel- uczeń, ale trzeba robić wszystko, aby czerpać przynajmniej z tej wyjątkowej współpracy jak najwięcej korzyści. Nauczyciele to często ludzie, którzy podchodzą do tego co robią z pasją, dlatego w pewnym stopniu należy docenić ich wkład w wychowanie uczniów.

Comments are closed.