• Zarządzanie operacyjneZarządzanie operacyjne
    Zarządzanie operacyjne zwane jest także, jako zarządzanie czynnikami konkurencyjności, w którym to wyróżnia się trzy klasyczne czynniki konkurencyjności. Czynnikami tymi są, więc: jakość, koszt i dostawa. Zarządzanie operacyjne cechuje się …
  • Ochrona zwierzątOchrona zwierząt
    Ostatnimi czasy w centrum zainteresowań społecznych znalazł się temat niewłaściwej opieki i znęcania się nad zwierzętami. Coraz więcej obywateli ma w swoim domu jakiegoś pupila. Wśród najbardziej pospolitych czworonożnych przyjaciół …
  • Emisja głosu – programEmisja głosu – program
    Względem nauki w przedszkolu ważne są pewne elementy edukacyjne. Przede wszystkim emisja głosu, to właśnie na tym można się najbardziej skupić. Taka emisja głosu to przede wszystkim ćwiczenia prowadzone dla …

Charaktery nauczycieli

Niektóre dzieci budząc się rano są ogromne przerażone kolejnym spotkaniem ze znienawidzonym nauczycielem. Niestety to, że dziecko nie lubi danego belfra nie jest wcale dziwne. Po prostu wiele osób w ogóle do zadania nauki innych się nie nadaje sprawiając wrażenie, że system nauki oparty jest na ludziach, którzy zamiast uczyć chcą się znęcać nad biednymi dziećmi. Nie jest to jednak do końca prawda. Faktycznie często zdarza się, że dzieci mają nawet lękowe zaburzenia osobowości, ale głównie wynika to z niewiedzy przeciętnego nauczyciela, który myśli, że wszystko jest w porządku. Brak rozwoju w tej dziedzinie powoduje ogromny stres z dwóch stron. Nauczyciel nie czuje się komfortowo w sali przepełnionej wystraszonymi uczniami, a uczeń nie czuje się komfortowo w sali z groźnym nauczycielem. Problemy z czasem się zazębiają i niestety o efektywności raczej mówić nie można. Symbioza niestety rzadko występuje w relacji nauczyciel- uczeń, ale trzeba robić wszystko, aby czerpać przynajmniej z tej wyjątkowej współpracy jak najwięcej korzyści. Nauczyciele to często ludzie, którzy podchodzą do tego co robią z pasją, dlatego w pewnym stopniu należy docenić ich wkład w wychowanie uczniów.

Comments are closed.